Zipee’s Blog

FaceBook – tak jsem vstupil

Posted in Uncategorized by zipee on Září 18, 2008

Ne že bych byl přímo nepřítelem toho čemu se říká webové sociální systémy, ale zapojuji se do nich minimálně. Většinou si u nich ze zvědavosti založím účet, prolétnu možnosti a finito, už se vícekrát nepřipojím.

Nemám potřebu někomu zadarmo tvořit obsah, udržovat evztahy a vytvářet či konzumovat ezabavu. Jestli mi něco při mém způsobu obživy chybí, tak je to reálný kontakt s lidmi z masa a kostí a ne sdílení hloupostí s přízraky. Takže, žádný webový sociální systém, který nabízí pouze zábavu u mne nemůže uspět.

FaceBook je ale zdá se jiný, cítím že se uvnitř skrývají zajímavé možnosti, jak levně, účinně a jakoby nenásilně oslovit velké množství lidí, u nichž by mohl být reálný zájem o různé hobby produkty a služby, na rozdíl od jiných, kde se dá s větším úspěchem propagovat tak leda prostituce. Myslím, že něco podobného v takovém rozsahu jsem ještě na webu nezkoušel.

Na hodnocení reálných výsledků je ale brzo. Zatím jsem si pouze založil jen jeden komerční účet, požádal spousty lidí o přátelství, připojil se k množství skupin a několik jich založil. Teď čekám na první rybky,  které skončí v síti. No a pak se uvidí. Možná příště napíšu článek s názvem FaceBook – jak jsem vystupil.

Zanechat Odpověď

