Zipee’s Blog

Židák Ahyde

Posted in Uncategorized by zipee on Říjen 1, 2008

Na adrese Ahyde.blog.cz je k nalezení blog, který mne opravdu bavilo číst.

Moc jsem nepochopil proč jeho autor, který to podle mě nemá vůbec zapotřebí, bloguje. Obvyklé důvody blogerů jako je honba za linky, propagace vlastního bizu nebo příjmy z reklamy lze v Ahydově případě škrtnout.

Ať už za textovými výtvory na zmíněném blogu stálo cokoliv promyšleného nebo iracionálního, či impulzivního, tak je tomu konec. Ahyde oznámil, že v blogování nadále pokračovat nebude. Je mi to líto, ale popravdě řečeno to chápu víc, než když s blogováním začal.

Diskuze pod „závěrečným článkem“ napovídá, že nejsem sám, kdo zatlačil slzu s zjištěním, že se mi ode dneška podaří vyšetřit nějaké ty minuty týdně na rozumnější účely než je čtení Ahydova blogu. Jeho výtvory byly sice geniálně krátké, ale každá chvilka strávená mimo dosah PC je v podstatě přínosem.

Jeden komentář mě ovšem docela zmrazil. Na netu jsem už četl ledacos, ale něco tak nechutného už dlouho ne. Zpočátku jsem se v slovech diskutéra dlouze pokoušel najít nadsázku, stopy ironie, ale to se mi nepovedlo.

Tvoje meno ide do sračiek.
Nikoho tu nezaujíma, koľko zarobíš. Proste ľudia chcú blog od niekeho, čo vie čo hovodí a hovodí to otvorene.
O čo ti ide, nie si židovská kurva naučená, že jediný úspech je zisk.
Áno, chápem, môžeš jebať pár zmrdov čo ti tu opaľujú blog commmentami. A kde si potom ty? Keď za nuly považuješ ľudí, čo si dali tvoj blog do readera.Ako hovorí jeden óbervagoš, fajčil si nás všetkých, lebo keď sme ti dali priestor tak si sa na nás úplne vysral. A to je asi jediná vec čo sa v živote nezabúda.Tak úspešný ako ty tu asi nebude nikto. Ale sám si si vybral cestu, kde budeš pre ostatných hovno na kolečkách.

Zajímavá forma poděkování, že?

Tvořit zadarmo něco pro takové publikum by mohl opravdu jen velmi nemocný člověk s vážnou diagnozou, potřebující psychoterapii (viz. koncim-s-blogovanim).

3 komentáře

Subscribe to comments with RSS.

  1. O.R. said, on Říjen 15, 2008 at 2:05 pm

    Zdravím Zipee, mapuji blogování – tedy publikování – a narážím na otázku, proč je nutné vystupovat pod přezdívkami.
    Tady jakýsi Ahyde přestal něco dělat a jiný bezejmenný, tentokrát zcela vygumovaný, mu spokojeně spílá.
    Je nepodepisování se fenoménem budoucnosti anebo jen přechodné období než se zjistí, že veřejné publikování je neoddělitelnou součástí člověkova profilu, jak profesního tak osobního, a tedy je lepší se k tomu hlásit. Pak ale musím psát, za čím si můžu stát.
    Jeden se vyděsí, co na něj najde google po sedmi letech…

    Skvěle s blogovými stránkami pracují na Harvardu a podobných renomovaných znalostních institucích. Tam pomocí sběru a analýzy komentářů k příspěvkům normálně realizují část výzkumné práce. Samozřejmě všichni plně podepsaní, profese, pozice i firmy uváděny.
    By mě tedy zajímal Ahydův výzkum:)
    Ondřej

  2. zipee said, on Říjen 16, 2008 at 12:46 pm

    Diky za komentar. Zacal jsem na nej psat reakci, ta byla delsi a delsi, a nakonec ujela od tematu a tak jsem ji radeji vlozil tady: https://zipee.wordpress.com/2008/10/16/prezdivka-chvala-anonymity/

  3. 4rest said, on Červen 24, 2010 at 8:29 am

    Mimochodem…. Ahyde se nikdy netajim svym skutecnym jmenem


Zanechat Odpověď

