Zipee’s Blog

Emaily z Yahoo mým adresátům nechodí

Posted in Uncategorized by zipee on Říjen 14, 2008

Mám 2 účty u Yahoo Mail, používám je málo a pro odesílání e-mailů skoro vůbec. Když už se rozhodnu něco z Yahoo odeslat tak to obvykle k uživateli nedorazí nebo to spadne do spam koše.

Chápal bych, kdyby se problém týkal pouze Seznamu, o nich už delší dobu vím, že jsou divní, ale emaily z Yahoo zachytávají i spam filtry na privátních serverech a jejich roboti mi píšou zprávy v následujícím duchu:

failure notice

Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.

<redakce@treking.cz>:
Remote host said: 554 Your email is considered spam (100.10 spam-hits) [BODY]

— Below this line is a copy of the message.

Poznámka: jde o reakci spam filtru na originální zprávu neobsahující žádné závadné slovo a předtím jsem stejným směrem nikdy nic neposílal.

Záhada, nevím o na mé straně žádném závadovém chování se z míněnými účty. Jedině snad, že často používám HTML formátování těla emailu, ale to dělám i jinde a podobné problémy mám pouze u Yahoo. Také bych chápal kdyby tak spam filtry zacházely s e-maily od nějakého minoritního poskytovatele, ale to Yahoo určitě není.

2 komentáře

Subscribe to comments with RSS.

  1. Elise said, on Říjen 14, 2008 at 2:00 pm

    S emaily z yahoo jsem mívala taky problémy. Řešení bylo jednoduché. Službu jsem zrušila a používám email.cz

  2. zipee said, on Říjen 14, 2008 at 3:06 pm

    Jenže rezignace podle mně řešení není.


Zanechat Odpověď

